where is your heart?

Flowers~
 
vaknar upp under täcke, fryser och svettas i intervaller. välter ut kaffekoppen över hela golvet, över mina favorit strumpor i spets. lägger en trasa över dådet, orkar inte. det har slutat regna. jag hoppas att mitt inplanerade arbetsskift är ett misstag. 
igår tog jag med t (en pojke jag träffar lite smått) ner till skogsgläntan. vin i plastmuggar och två ölburkar var.
innan dimman; håller mig på avstånd, skrattar på beställning, längtar hem. inne i dimman; han håller om mig och det känns bra, hans händer över hela mig och det känns bra, hans läppar och hans tunga i min hals och det känns bra.
vi har sex på en filt bredvid lägerelden. han ligger överst, stöter in och ut. ovanför - stjärnorna, den oändliga rymden. jag tänker att vi inte är oändliga, att en dag kommer också vi att ta slut. fast det säger jag inte högt. sen tänker jag på pojken a. blundar och låtsas. fast det säger jag inte heller något om. jag förblir tyst. 
vi skiljs åt på perrongen, han får sin tröja tillbaka. han kysser mig när jag vill dra mig undan. det här kommer inte att hålla- hans tåg kommer och jag trasslar mig ur hans grepp. 
ett missat samtal från g, ringer upp. han skrikgapar ur andra änden, musik i bakgrunden. han har gjort en spelning, hans låtsaspappa dök upp en första gång för att se honom. jag säger att jag är glad för hans skull. han märker inte av ihåligheten i min röst. allt är annorlunda nu vill jag säga. han säger att han vill gå tillbaka till hur saker och ting var förut. han syftar på oss. jag säger att jag inte vet, att vi får se. efter vi lagt på går jag hem och drömmer drömmar om världskrig och våld.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0