men vad spelar det för jävla roll, om det inte kan bli vi nån gång?

------
 
åkte hem till han för att säga allt det där. men som aldrig blev sagt mellan cigaretter och skojbrottas på golvet och kramas i hans säng och flera hundra pussar innan jag ska gå. allt om; att det här är så sinnes jävla förvirrande. allt om; kan du inte bara bli min och jag din för jag villvillvill. allt om; att om du inte får bli min så går jag nog sönder men jag kommer lagas, om hundra kramar, om hundra fyllesms, om hundra pojkar vars mor jag aldrig fick träffa
sitter i sängen nu och tänkertänker sönder mig. tänker på imorgon också. och att jag egentligen inte vill träffa pojken från i fredags, hur vacker han än var i neonberusning. tänker lite på jobbet också. tänker att jag hellre vill dö än att gå dit men att jag nog måste. biter i läpper, river bort hudflikar, blodsmak, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0