"jag visste innerst inne att han inte skulle skada mej. det jag var rädd för var att jag skulle skada mej själv, och samtidigt, rädd för att jag inte skulle lyckas göra det."

 
 
 
loud minds | via Tumblr
 
ett sms i natten. han är nästan en främling. jag säger ändå ja när han frågar. säger aldrig nej.
jag suger av honom. han tränger in i mig alldeles för hastigt och det gör ont. djupa stötar och jag hinner önska att det ska ta slut innan han sjunker ner i ett stön.
han håller om mig en kort stund sedan vänder han sig om. hans ryggtavla som en vägg. jag fryser lite och vill att han ska hålla om mig. bara en stund till. petar på honom. får inget svar. och väggen den är så kall.
jag följer honom till bussen morgonen efter. när vi kramas hejdå säger han att vi kan ses på fredag och jag tror honom. vi kan dricka den där kaffen och ha ingenting gemensamt och jag kan bli kär i honom och han i mig och vi kan ha massvis av argt och ångerfullt sex. jag hinner tänka så innan han skriver att det nog inte kan bli någonting ändå.
och jag går till skolan. full av ånger och självförakt. duschar länge och noga när jag kommer hem. skrubbar varje milimeteryta tills det svider och huden skiftar i rött. när jag är färdig känner jag mig lika smutsig som innan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0