låt det va.

i kön till klubben. ser han med en annan tjej i knät. noterar hans hand på hennes ländrygg. snart tre månader sen
hänga in kappa och hänga in känslor i garderoben. shotta ren vodka i baren, bli fullast av alla.
han lutar sig fram. plötsligt alldeles nära. låtsas att hans ord försvinner i musiken, ber han upprepa sig.
"kan vi prata?" vad ska vi prata om "jag har försökt få tag på dig" jaha,"jag saknar dig" snälla, låt mig vara. tårar på trottoaren utanför. bryr mig inte. m med armen om, viskandes han är en idiot, en idiot,idiot,idiot. 
 
 
 
jag med, vill jag svara
 
 


Kommentarer
Glitter

Tack för stödet fina<3
God jul på dig, hoppas det blir en bra dag

2014-12-24 @ 12:18:31
URL: http://glitterlila.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0