hej

tänkte börjar lätta på hjärtat i blogginlägg igen. så hej, här är jag. jag tror jag väljer att kalla mig iris. har alltid gillat det namnet. kommer vara fullständigt ärlig om hur det är att vara sjutton, att snart fylla arton, om att älska en pojke som inte älskar mig tillbaka, om att känna ett utanförskap som jag själv har valt att leva i, om att vantrivas i en stad som aldrig egentligen varit min.. 
att exponera min person har alltid skrämt livet ur mig. att skapa sig ett namn och sedan behöva slita i flera år för att göra sig ett annat. därför håller jag folk på avstånd, hoppar från bloggplattform till bloggplattform. men det får ta slut här, undvikandet. jag tänker exponera mig själv för er, här, precis som jag är. som jag vill vara. så ja, hej. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0