min hud är vit under mitt armbandsur, därunder tar vintern aldrig slut

sitter i hoodin jag snott av pappa. det slog mig precis att jag inte har träffat honom sedan jag kom hem från grekland, alltså för snart en månad sedan. det känns egentligen ingenting. jag tänker nästan aldrig på honom längre, bara vid ett fåtal tillfällen. som nu. 
känner mig trött, kan inte minnas sist jag vaknade utsövd och pigg. stannade uppe sent igår liksom varje natt, vaknar halv 2. får ingenting vettigt gjort, skissar lite förstrött i ritblocket, tittar skins, promenerar nere vid sjön, röker mina cigaretter.. 
saknar planer för nästa vecka. en förut nära vän fyller år imorgon. skickar iväg ett grattissms men inte mer än så. det får vara så, för nu. orkar inte ta tag i något. tänker dricka mitt té nu och somna framför något tecknat, bara vara, ta igen förlorad sömn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0