torsdagsdiscon & anton kristiansson

dark | Tumblr Untitled | via Tumblr (16) indie | Tumblr 
 
igår var jag ute på äventyr i staden med m. jag gick i klackar istället för converse och fick blickar. det kändes ovant.
vinglandes arm i arm över kullersten. jag var trött men fortsatte att skådespelade. två glas och sen är jag fri i mitt tankelösa tillstånd. var lite för stor och alldeles för mycket men jag hade så fruktansvärt roligt. 
vi gick barfota hem genom stan, missar sista bussen hem och får betala dyra pengar för en taxi. sen somnar vi båda i m's säng.
vaknar med huvudvärk, ingen röst och ungefär tusen blåsor under fötterna. tänker på främmande läppar, varma händer som formas kring min midja. mår illa. tappade bort både ett paraply och mig själv på ett dansgolv någonstans i göteborgs stad igår. 
och ikväll ska jag träffa han andra. l. jag vill inte övertänka eller tänka alls. bara göra, handla på känsla. jag måste våga lita på att den kan ha rätt.


Kommentarer
Glitter

Det låter väldigt fint. Men visst är det så att hur bra det än är så finns det alltid åtminstone lite svart i kanterna? Vi vill ha det så. Jag tror vi vill ha det så.
Kram

Svar: ja precis så är det. vi säger att vi inte vill ha det men när det inte finns där så saknar vi det. kram
iris

2013-07-06 @ 09:48:47
URL: http://glitterlila.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0