andasandas allting snurrar runt

tristess - sitter i mitt flickrum
jo tack allt rullar på
har aldrig gillat det tillståndet,
när allt bara är och ingenting känns
vill känna myrkrypningarna i benen,
magknipet i maggropen,
hjärtklappningarna i bröstet..
 
kanske borde smsa l ändå
få det att hända
någonting vad som helst
kan omöjligt vänta tills på fredag
men det tar emot
iris, vad du än gör få inte känslor för killen
don't worry
det är jag som utnyttjar honom och inte tvärtom
försöker övertyga mig själv
övertygar nästan
 
ta på dig det finaste du äger
lägg en perfekt make
/*åka in till staden
självsäkra steg
övertygar precis alla utom mig själv
det är okej
detärokejdetärokejdetärokej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0