vildvittra

dress, forest, girl, indie - inspiring picture on Favim.com
 
jag har utfört de sju dödssynderna utan att ha känt någon ånger. jag har krossat ett hjärta och jag har fått hjärtat krossat själv. jag har blivit förtjust på nytt, i en pojke. jag har fläkt ut mig själv åt andra. jag har ljugit, bedragit och skådespelat för att hålla ytan intakt. jag har tagit pauser emellanåt för att orka med. jag har rökt alldeles för många cigaretter och druckit desto mer. jag har tagit droger för att få befinna mig högre upp än allt annat samtidigt som jag har befunnit mig allra längst ner på botten. och nu drar ett ny termin igång. ett slut och en början på något nytt. och snart drar vi jackorna tätare om kroppen och kanske har jag hittat någon, något, som värmer mycket längre och långt in på hösten. jag vet inte. och jag trivs rätt så bra med att inte veta, att inte styra, att göra och föra mig precis som det faller mig in. jag är precis där jag vill vara. farlig och ohämnad, outtröttlig - fri
 


Kommentarer
Daniella 🌙

Du skriver så himla fint.

Svar: tack, du verkar himla fin!
iris

2013-08-26 @ 09:59:04
URL: http://vapenbroder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0