i think i'm in love with missing you

kl 02.00 en fredag på en nattklubb. min värld är inte alls sådär rosaskimmrande som jag vill. jag står på ett dansgolv och försöker verkligen. känner musiken spränga genom högtalarna, väggarna som skakar omkring mig. jag känner händer sluta upp om min midja och jag låter dem vara kvar. jag är fri försöker jag intala mig men egentligen så vet jag att jag är så väldigt fast i dig och bara dig. och nu kastas jag som en höstlöv bland främmande händer på ett dansgolv och försöker tänka att ja det här livet men det känns bara falskt och tillkämpat. och strax därefter försvinner jag in på en toalett och in bakom en låst dörr.
- jag bara undrar, när ska det börja göra lite mindre ont?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0